کد خبر 812051
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
روانخواه

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت از اینکه تیمش در بازی به زعم او شش امتیازی مقابل نفت تهران به پیروزی رسیده است، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مشرق، امید روانخواه پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: راجع‌به بازی امروز باید بگویم که از قبل هم گفته بودیم، این بازی یک بازی شش امتیازی بود. در بازی رفت هم یادم است که شرایط تیم نفت به همین شکل بود، اما به هر حال این بازی برای ما فرق داشت. ما در طول هفته کارهای ویژه‌ای در تمرینات انجام داده بودیم. با بچه‌ها روی تاکتیک تیمی خیلی کار کردیم و این برد برای ما خیلی چیزها داشت. این برد برای ما بیشتر از سه امتیاز بود و شاید مردم فقط همین برد را ببینند، اما این بازی اهداف ما را هم برای آینده مشخص کرد. هرچند این بازی برای ما تلفاتی هم داشت، یک اخراجی دادیم و یک دفاع وسط تخصصی داشتیم که او را از دست دادیم. با این حال ما باید سعی کنیم که با این مسائل هم کنار بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: یک واقعیت وجود دارد و این را در نشست‌های خبری قبلی هم گفته بودم. تیم سپیدرود تیمی نیست که من بسته باشم یا نفرات را جذب کرده باشم، اما به تک تک بازیکن‌ها ایمان دارم. آنها جدا از اینکه می‌توانند تیم را در لیگ نگه دارند، بلکه می‌توانند تیم را به جایگاه بهتری هم برسانند. باید فلسفه‌ای را در پیش بگیریم که فصل آینده تیم را جوان کنیم و بازیکنانی هم که به جمع ما اضافه می‌شوند، زیر 23 سال هستند. شرایط‌مان به لحاظ مالی هم طوری نیست که بتوانیم بازیکنی بخریم و در این بازار با تیم‌ها رقابت کنیم. بازیکنانی هم که به خدمت می‌گیریم، بازیکنانی هستند که به لحاظ فنی کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانند به آینده تیم ما کمک کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس